برنج ایرانی باکیفیت ترین برنج بهداشتی دنیا

برنج محصولی است که تولید آن در نقاط مختلف قاره آسیا رواج دارد و همین مساله عاملی شده که هر ساله شاهد رقم های مختلفی از برنج باشیم. متاسفانه در سال های اخیر نمونه های فرآوری شده ای از برنج وارد بازار شده اند که در کشور های شرق آسیا تولید شده و عمدتا با نام برنج هندی شناخته می شوند.

در اصطلاح عمومی در بازارهای جهانی به اینگونه رقم ها برنج پلاستیکی می گویند زیرا این رقم ها  از برنج های خرد شده به همراه پلاستیک و فلزات خطرناک مثل سرب تهیه می شوند. و این مواد زیان های فراوانی برای سلامتی افراد دارند و به همین دلیل بهداشت جهانی در مورد مصرف آنها هشدار داده است.

برنج ایرانی و رقم های مختلف آن در واقع محصولاتی هستند که به صورت تقریبا ارگانیک در ایران تولید می شوند و پس از بررسی های گسترده سازمان های بین المللی غذا و همچنین بهداشت جهانی اعلام شد که سالم ترین رقم های برنج دنیا در ایران تولید می شوند و به همین دلیل میزان تقاضای برنج ایرانی در سال های اخیر افزایش چشمگیری داشته است.

برنج محصولی است که کشاورزان ایرانی به پشتوانه قرن ها تولید و آزمون خطا امروزه آن را با بهترین کیفیت تولید می کنند و علاوه بر اینکه سالم ترین برنج دنیا در ایران تولید می شود، خوش عطرترین و خوش طعم ترین برنج های دنیا نیز مربوط به ایران می باشند. و بهترین برنج های دنیا، عمدتا با برچسب فروش برنج اصیل ایرانی عرضه می شوند، زیرا طعم برنج ایرانی در دنیا بی همتاست.

برنج ایرانی شاید تنها برنج باکیفیت دنیا نباشد اما برای مصرف کنندگان ایرانی بهترین گزینه است. این برنج با کیفیت بالای خود یک غذای سالم است که می تواند در برابر برنج های خطرناک هندی سلامت جامعه ایرانی را تامین کند. همچنین از لحاظ قیمتی نیز برنج ایرانی در مقایسه با برنج های ارگانیک خارجی قیمت بهتر ومناسب تری دارد.

نتیجه گیری در مورد جایگاه و کیفیت برنج ایرانی در دنیا

برنج به عنوان یک غذا به شمار می رود و غذا به عنوان تامین کننده سلامت افراد تاثیر مستقیمی با سلامتی و بیماری دارد. در نتیجه لازم است برای داشتن بدنی سالم از غذاهای مفید و باکیفیت استفاده شود. برنج ایرانی یکی از پر تنوع ترین برنج های دنیاست و می توان رقم های اصیلی در برنج ایرانی مشاهده کرد که نمونه آن در هیچ یک از کشورهای دنیا وجود ندارد.

امروزه سلامت جامعه ایرانی با برنج های ساختگی هندی و شرق آسیایی در حال تهدید است و رشد چشمگیر سرطان ها و بیماری های قلبی نشانه ای بر تاثیر مصرف این محصولات است. در نتیجه بهتر و پسنیده است برای جلوگیری از بیماری های مختلف به مصرف مواد ارگانیک که امروزه سازمان های مرتبط با غذا و بهداشت جهانی همواره تاکید دارند گرایش یابیم زیرا محصولات ارگانیک مثل برنج ایرانی کیفیت آنها مورد تایید سازمان جهانی بهداشت است، و نقش مهمی در سلامت جامعه دارند.

کیفیت برنج ایرانی :

کیفیت برنج های ایرانی به نوع آن مربوط میشود. بهترین و با کیفیت ترین برنج اصیل ایرانی میتوان به برنج هاشمی و برنج صدری دم سیاه اشاره نمود. عطر، طعم و پخت بی نظیر از دلایل اصلی جذب مشتری و پرطرفدار بودن آنها محسوب میگردد.

دیدگاه‌ها 0

*
*

×

گروه پشتیبانی

×